برنامه زمان بندی شده شش ماهه اول سال 1398 باشگاه قاجر

کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید

کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این کانال از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید
صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این صفحه و دنبال کردن ما از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

نفرات ایستاده از راست: فرهاد ابراهیمی، اسد بابایی، کامران اقدامیان، فردین صالحی

ورود به صفحه آلبوم خاطرات

8نفر از اعضای هیئت و گروه قاجر از تاریخ 2 الی 4 فروردین 1390 بر روی دیواره بیستون تمرین سنگنوردی نمودند....

شرکت کنندگان (آقایان) : محمد ظاهری، مهدی عباسی، مرتضی عباسی، عرفان آزادی، سامان مفاخری، جبار سلیمانی(از شهرستان دیواندره)، رحمان مرادیانی، پدرام نعمتی(سرپرست)

به نام خالق دیواره ها

گزارش برنامه بیستون مورخ 4و3و2/1/1390

هنگام برنامه ریزی این برنامه بر آن بودیم تا مسیر قاجر را در دو کرده تا قله صعود کنیم. همچنین سنگنوردان سالنی به تمرین بر روی مسیر های کوتاه بپردازند و یک کرده با وسایل کامل صعود به عنوان پشتیبان در محل کمپ مستقر شود. متاسفانه همه این برنامه ها با بارش باران تعطیل شد. حدود ساعت 19 به کنار کافه آقای شیرزادی رسیدیم، چادر ها علم کرده و برای فردا برنامه ریزی نمودیم تا اینکه حدود ساعت 2 نصف شب بارش باران شروع شد و تا شب چهار شنبه ادامه داشت . شب را با امید اینکه فردا هوا بهتر شود خوابیدیم. صبح روز پنج شنبه همگی به استثنای محمد(که به عنوان پشتیبانی مانده بود) به ابتدای مسیر قاجر رفتیم. کرده اول را رحمان ، عرفان و جبار تشکیل داده بودند، کرده دوم مرتضی و مهدی ، کرده سوم پدرام و سامان. دو کرده اول تا طول چهارم و کرده سوم تا طول دوم را صعود نمودند. همگی فرود کردیم تا به ابتدای مسیر رسیدیم محمد هم به ابتدای مسیر آمده بود. همگی به سمت کافه برگشتیم ، وسایل را جمع نموده و به سمت قروه برگشتیم . ناگفته نماند که دو نفر از کوهنوردان گروه از قروه به بیستون آمده تا با ماشین ایشان برگردیم.

وسایل مورد نیاز برای صعود مسیر قاجر : 2رشته طناب 50متری، 20 عدد اسلینگ(کوتاه و بلند)،وسایل انفرادی، یک عدد کارابین برای فرود طول های 7و8که برای منحرف نشدن از مسیر از یک رشته سیم بکسل استفاده شده است.

شرکت کنندگان :
آقایان: محمد ظاهری، مهدی عباسی، مرتضی عباسی، عرفان آزادی، سامان مفاخری، جبار سلیمانی(از شهرستان دیواندره)، رحمان مرادیانی(گزارشگر) پدرام نعمتی (سرپرست)،