کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید

کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این کانال از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید
صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این صفحه و دنبال کردن ما از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

11 نفر از اعضای هیئت و گروه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم  از تاریخ10 الی 13 آبان بر روی مسیرهای کاریز و کام اژدها(قرارگاه) در بیستون سنگنوردی نمودند.
گزارش برنامه را در ادامه مطلب بخوانید...

شرکت کنندگان (آقایان) : کامران محمدی،عرفان آزادی،سامان ابراهیمی،بهنام اقدامیان،رحمان مرادیانی،مازیار نعمتی،پدرام نعمتی(سرپرست)

شرکت کنندگان (بانوان) : مریم شهسواری،یاسمن نعمتی، زهرا یارعلی

برنامه بیستون مورخ 10 الی 13 آبان ماه 1391
روز سه شنب 9 آبان جلسه هماهنگی در محل دفتر گروه برگزار گردید.
چهارشنبه 10 آبان
روز چهارشنبه
ما شش نفر(پدرام،کامران،عرفان ،سامان،بهنام،مریم) ساعت 16:30 قروه را به سمت بیستون ترک کرده  وبا گذشتن از شهرستان سنقربه شهرستان بیستون و بالاخره کافه آقای شیرزادی رسیدیم.
آقای شیرزادی همانند گذشته با رویی گشاده ما را پذیرفته و یک اتاق در اختیار ما قرار دادند.همان شب برنامه صعود فردا را مرور و وسایل ها را تقسیم نمودیم.
مریم در کمپ ماند تا پشتیبان گروه باشد. ما پنج نفر دیگر تیم صعود را تشکیل  دادیم.

پنج شنبه 11 آبان
ساعت 6:30 در قالب دو کرده دو و سه نفره برای صعود مسیر کاریز حرکت نمودیم  و  بعد از حدود 8 ساعت تلاش مسیر کاریز را صعود کردیم.سپس فرود کرده و به کافه برگشتیم.

روز جمعه 12 آبان
امروز نیز مانند روز گذشته همان نفرات و همان ساعت به قصد صعود مسیر قرار گاه یا همان کام اژدها حرکت کرده. و تلاش خود را شروع کردیم. حدود ساعت 11رحمان و یاسمن هم به کافه رسیدند. و همراه با مریم به قصد صعود قله بیستون از سمت پلیس راه حرکت نموده و به علت کمبود وقت بعد از رسیدن به چاه آب از صعود به قله منصرف شده و از سمت دیگر کوه برگشتند
به پله که رسیدیم ساعت حدود 16بود که به  تشخیص سرپرست و مشورت اعضا شب را همانجا خوابیده تا صبح به ادامه صعود بپردازیم.

روزشنبه 13 آبان
امروز نیز مازیار و زهرا به تیم پشتیبانی اضافه شدند.مابقی مسیر را تا قرارگاه صعود کرده و پس از استراحتی کوتاه  فرود کرده و از پله نیز از مسیر کاریز فرود کردیم. ساعت حدود 19بود که به کافه رسیدیم.

آقایان شهرام نعمتی و عطا اله آزادی برای برگشت تیم به بیستون آمدند.در خاتمه همه اعضا در کمال سلامت حدود ساعت 21به قروه رسیدیم.

گزارش از: کامران محمدی

ارسال شده در تاریخ دوشنبه 15 آبان 1391 - ساعت 23:20 تعداد بازدید : 2810
ارسال کننده : محمد مرادی Email : MORADI1912@YAHOO.COM
تاریخ ارسال : پنج شنبه 18 آبان 1391 - ساعت 11:22

شما عزیزان سنبل و نماد انسانهایی هستید با روحهای بزرگ واحساسات شیشه ای.برقرارو جاوید باشید.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ارسال کننده : همنورد
تاریخ ارسال : چهارشنبه 17 آبان 1391 - ساعت 10:08

با عرض تبریک به این همنوردان خدا قوت امیدوارم که همیش دراوج باشند.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارسال کننده : سمیرا
تاریخ ارسال : سه شنبه 16 آبان 1391 - ساعت 08:14

با سلام
آن مسیر باریک صخره ای که فکر می کنم شما آن را مسیر کاریز نوشته اید خیلی زیباست. کلا دیواره قشنگی است.