عضویت در باشگاه قاجر

اعضای گروه قاجر در بدر (قروه)1385

نفرات ایستاده از راست: اسماعیل عباسی، کوهیار رضایی، حمید خسروی، رحمان مرادیانی، شهرام نعمتی، امیر دره وزمی

ورود به صفحه آلبوم خاطرات

11 نفر از اعضای هیئت و گروه قاجر روز جمعه 29 دی ماه 1391 طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم به قله 3150 متری پریشان در جنوب قروه صعود نمودند
گزارش برنامه را در ادامه مطلبب بخوانید....

تاریخ اجرای برنامه : 28 و 29 دی ماه 1391

شرکت کنندگان (آقایان) : شهرام نعمتی، کوروش دره وزمی، علی الیاسی، کامیل حسنی، علی حسن بیگی، محمد رضا ابراهیمی، محمد نعمتی، محمد سعید حنیفی، عباس مصلحی و محمد ظاهری(سرپرست )

شرکت کنندگان (بانوان) : مهشید الماسی

گزارش صعود به پریشان
طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم سال 91 این هفته برنامه سنگنوردی بر روی دیواره پریشان بود که به خاطر شرایط آب و هوا و عدم شرکت نفرات فنی کار جهت صعود و پشتیبانی، برنامه به صعود قله از مسیر نرمال تغییر یافت.
روز پنج شنبه در قالب دو تیم قروه را به مقصد پریشان ترک کردیم.
تیم اول از مسیر روستای پیرسلیمان از طریق تراورس یال "بدر-دروازه" و تیم دوم از مسیر روستای نعمت آباد  به سمت پناهگاه حرکت کردند.
  ساعت 16 به آخرین روستا(نعمت اباد ) رسیده و در صف منظم بسوی پناهگاه حرکت کردیم هوای سرد توام با بادی شدید سبب کند شدن گامها بود. این اولین تجربه زمستانی صعود نوجوانان هیئت و گروه قاجر به ارتفاعات پریشان بود.
     قلل قسمت شرقی منطقه پریشان به زیر مه سیاهی رفته بود چشم انداز قلل منطقه پریشان بیش از پیش زیبا شده بود. یوسف سیاه با آن دیواره دلفریبش مثل همیشه دلربایی می کرد و آن طرفتر "خرسه ریه" با دهلیزهای باریکش چشمها را خیره کرده، "شوانه که چه ل" نیز کما فی سابق سر به گردون می ساید و گردن کشی می کرد.
 هوا تاریک شده بود که به پناهگاه رسیدیم.
چشمه نزدیک پناهگاه زیر برف زیر یکی دو متر برف مانده بود در نتیجه  به آبشخور زیر پناهگاه رفتیم  و با شکستن یخهای سطحی قمقمه و فلاکسها را پر کردیم. پس از صرف شام و برنامه ریزی فردا، همه خوابیدیم.
ساعت 6 صبح از خواب بیدار شده و بعد از خوردن صبحانه راهی قله شدیم.
باد امروز شدیدتر از دیروز است اما هوا آفتابی است. مسیر نیاز به برفکوبی چندانی ندارد چون برفها به خاطر باد و سرمای اول صبح سفتت بود اما زمانی که بر روی یال منتهی به گردنه قرار گرفتیم ، برفکوبی شروع شد.
 پس ازچهل دقیقه در کنار سنگی استراحت کردیم و دو نفر از نوجوانان به علت احساس سرما شدید همراه سرپرست برنامه به پناهگاه برگشتند و 6 نفر از اعضا راهی قله شدند و پس از صعود آن به پناهگاه برگشته و ساعت 12:30 ناهار خورده و به سمت قروه حرکت کردیم.
این برنامه اولین برنامه ای بود که تقریبا اکثر نوجوانان گروه قاجر با هم در یک برنامه زمستانی حضور داشتند و جای بسی خوشحالی بود که این نوجوانان پرشور و پر انرژی یک قدم فراتر نهاده و میدان فعالیت خود را وسعتی بیشتری بخشیدند.
گزارش از محمد ظاهری

ارسال شده در تاریخ یکشنبه 1 بهمن 1391 - ساعت 17:36 تعداد بازدید : 3367
ارسال کننده : میلاد زرین
تاریخ ارسال : سه شنبه 17 بهمن 1391 - ساعت 10:10 Website : www.milad-music.persianblog.ir

سلام خدا قوت///
ارسال کننده : کورش دره وزمی Email : asia4468@yahoo.com
تاریخ ارسال : جمعه 6 بهمن 1391 - ساعت 13:53

با ارزوی موفقیت برای تمامی کوهنوردان باشگاه قاجر و تمامی کسانی ک در موفقیت این باشگاه بزرگ ورزشی کمک نموده اند کمال تشکر را دارم.با ارزوی موفقعیت و صعودهای ماندگار در ایرا ن زمین
ارسال کننده : ادیب خالدیان
تاریخ ارسال : جمعه 6 بهمن 1391 - ساعت 03:27

درود
صعودتان پیروز و خسته نباشید.
.....
ارسال کننده : محمد نعمتی
تاریخ ارسال : سه شنبه 3 بهمن 1391 - ساعت 17:36

قابل توجه گزارشگر:این اولین صعود زمستانه نوجوانان گروه نیست زمستان ساله پیش بنده به همراه خود شما اولین صعود زمستانه انجام شده بین تمامی رده های سنی از مسیر تیغه وسطی را انجام دادم ذکر این مطلب دلیل بر خود ستایی نیست فقط جهت اطلاع گرارشگر بود
ارسال کننده : میثم ایرانپور
تاریخ ارسال : دوشنبه 2 بهمن 1391 - ساعت 01:08 Website : www.kewsan.blogfa.com

با آرزوی موفقیت و کامیابی برای تک تک اعضای گروه قاجر بخصوص نوجوانان و جوانان عزیز.