کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید

کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این کانال از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید
صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این صفحه و دنبال کردن ما از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

اعضای باشگاه قاجر در پناهگاه بدر فروردین 1386

ورود به صفحه آلبوم خاطرات

4 نفر از اعضای هیئت و گروه قاجر 26 بهمن ماه 1391 خطا الراس بدر به پریشان را پیمایش نمودند.
گزارش برنامه را در ادامه مطلب بخوانید...

تاریخ اجرای برنامه : 26 بهمن 1391

شرکت کنندگان (آقایان) : اسماعیل عباسی،مهدی ضیایی،علی الیاسی،مهدی عباسی(سرپرست)

گزارش صعود خطاالراس بدر به پریشان
طبق برنامه زمان بندی شده شش ماهه دوم سال 91 گروه قاجر در مورخه26 و 27 دی ماه 1391 برنامه خط الرأس سالداشه به پریشان بود که به دلایلی این برنامه اجرا نشد؛و تصمیم بر این شد که چهار نفر از اعضا گروه در بعد از ظهر 26 بهمن خط الرأس بدر به پریشان را اجرا کنیم.
ساعت15:40 قروه را به سمت روستای پیر سلیمان ترک کردیم.ساعت 16 به روستا پیر سلیمان رسیده و به سمت کوه بدر حرکت نمودیم.پس از بستن گترها ساعت 16:45 از اولین یال سمت چپ که به سمت قله بدر امتداد داشت حرکت خود را با سر قدمی آقای اسماعیل عباسی آغاز کردیم و با گام های استوار به مسیر ادامه دادیم.ساعت 18 در میانه راه یال به صخره ای که در مسیر راه ما بود، رسیدیم که به دلیل یخ بستن آن مقداری از سرعت صعود ما را گرفت؛ساعت 20 به قله بدر رسیدیم و پس از استراحت و خوردن شام مختصری مسیر خود را در سراشیبی به سمت کوه پریشان ادامه دادیم.
به دلیل وجود صخره هایی که در سر راه بود، مجبور شدیم که از پایین تر حرکت کنیم که بیشتر مسیر تا رسیدن به پریشان سنگلاخی می باشد و سرعت حرکت را مخصوصا در شب می گیرد.پس از بالا رفتن از شیب تندی، به پریشان در ساعت 22:45 رسیدیم و به سمت پناهگاه پریشان به راه افتادیم که با برف خیلی سفت مواجه شدیم.
ساعت 23:45 به پناهگاه پریشان رسیدیم و پس از استراحت تصمیم گرفتیم به سمت قروه حرکت کنیم.هماهنگی لازم را برای وسیله نقله انجام دادیم و به سمت روستا مجیدآباد در مسیر خود به راه افتادیم و ساعت 01:00 بامداد27/11/ به قروه رسیدم.
گزارشگر: مهدی عباسی

ارسال شده در تاریخ شنبه 28 بهمن 1391 - ساعت 19:27 تعداد بازدید : 1623
ارسال کننده : میثم ایرانپور
تاریخ ارسال : پنج شنبه 3 اسفند 1391 - ساعت 00:53 Website : www.kewsan.blogfa.com

سلام خسته نباشید خدمت شما دوست داران طبیعت.
ارسال کننده : محمد مرادی Email : moradi1912@yahoo.com
تاریخ ارسال : یکشنبه 29 بهمن 1391 - ساعت 18:36

یادمان باشد خورشید با تمام ابهتش از پشت کوه می اید...یادمان باشد خورشید تنها بر بالین کوه میخوابد..یادمان باشد که کوه نزدیکتر از هرکسی به خورشید است..یادمان باشد که کوه مادر خورشید است....که کوه مادر خورشید است....که کوه مادر خور........
ارسال کننده : rahman Email : borje_trango@yahoo.com
تاریخ ارسال : شنبه 28 بهمن 1391 - ساعت 23:56

خداقوت و دروود به همنوردان عزیزم. امیدوارم همواره پستی و بلندی ها رو با موفقیت طی کنید و از آنها لذت ببرید.
ارسال کننده : عبدالملكي
تاریخ ارسال : شنبه 28 بهمن 1391 - ساعت 22:57

با عرض سلام وخسته نباشيد خدمت دوستان عزيز .درود بر شرفتان براي عزم راسختان.