کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید

کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این کانال از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید
صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این صفحه و دنبال کردن ما از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

اعضای گروه قاجر در قله دماوند1371
نفرات از راست:طیب صالحی، شهرام نعمتی، عطا آزادی

ورود به صفحه آلبوم خاطرات

7نفر از اعضای هیئت و گروه قاجر روز جمعه 25 اسفند طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم در ارتفاعات بدر تمرین برف و یخ نمودند.

شرکت کنندگان (آقایان) : :علی حسن بیگی –محمدرضاابراهیمی- کامیل حسنی – سعیدحشمتی –محمداردلان – امیرحسین ملک محمدی –

شرکت کنندگان (بانوان) : مهشیدالماسی سرپرست

گزارش برنامه تمرین برف و یخ
طبق زمانبندی شش ماهه دوم سال 91 آخرین برنامه سال آموزش یخ و برف درکوه بدربودساعت 15:10سرچهارراه مدرس بایک سواری پیکان به طرف روستای پیرسلیمان حرکت کردیم ساعت 16ازروستابه سمت پناهگاه بدرحرکت کردیم ساعت 17 به پناهگاه رسیدیم شب بعدازخوردن شام وتمرین گره هاساعت 10خوابیدیم .
صبح ساعت 7ازخواب بیدارشدیم بعدازخوردن صبحانه ساعت 9 به یال کنارپناهگاه که دارای شیب 30 درجه بودبرای تمرین رفتیم ابتدا گام برداری هاراتمرین کردیم سپس شروع به زدن کارگاه طبیعی ومصنوعی کردیم کارگاه طبیعی (قارچ برفی)که روی آن فروداسکاتلندی تمرین کردیم سپس کارگاه مصنوعی (کارگاه افقی)وروی آن فروددولفر- فرود اس- فرودژنوی تمرین کردیم .ساعت 11:30به پناهگاه برگشتیم ویک سری ازهمنوردان استان همدان که به قله رفته بودندبه پناهگاه آمدند وبعدازصرف نهاروجمع کردن کوله هاوتمیزکردن پناهگاه به طرف روستای پیرسلیمان حرکت کردیم ساعت14:30همگی صحیح وسالم به شهرقروه رسیدیم دراین برنامه نوجوانان گروه قاجر(سنگنوردان)شرکت کرده بودندکه جای خوشحالی داشت.