کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید

کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این کانال از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید
صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این صفحه و دنبال کردن ما از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

اعضای گروه قاجر در قله سن بران(اشتران کوه)1372

ورود به صفحه آلبوم خاطرات

7 نفر از اعضای هیئت و گروه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه اول بر روی دیواره بیستون سنگنوردی کرده و قسمتی از مسیر قاجر و آدرنالین را صعود و فرود نمودند.

اسراء در حال تمرین یومارزنی

تاریخ اجرای برنامه : 22و23 فروردین 1392

شرکت کنندگان (آقایان) : داوود مفاخری،شهرام نعمتی، شاهین نادری،کامیل حسنی،رامین سنگین آبادی،رحمان مرادیانی(سرپرست)

شرکت کنندگان (بانوان) : اسراء مفاخری

گزارش برنامه بیستون
 4روز قبل از اجرای برنامه بیستون، جلسه هماهنگی تشکیل شد
  روز پنجشنبه 22 فروردین گروه هفت نفره  ما ساعت 3:30ا از قروه با مینی بوس تربیت بدنی به سمت بیستون حرکت کردیم.
وقتی آنجا رسیدیم،  وسایل عمومی را بین کوله ها تقسیم کردیم.کوله ها به واسطه حجم زیاد طناب و آب خیلی سنگین شده بود.
پس از دو ساعت به محل کمپ که موسوم به حصار حاج علی محمد می باشد،رسیدیم.
هوا تاریک شده بود پس از برپا کردن سه چادرشام را خوردیم و برای فردا تیم بندی و تقسیم کار کرده و خوابیدیم.
روز جمعه 23/1/92
کامیل و شاهین طول اول مسیر آدرنالین و مسیر های کوتاه را کار می کردند.

شهرام ومن مسیر قاجر را صعود کردیم و طناب را تا زیر کلاهک ثابت کرده تا داوود و اسراء برروی طناب ثابت تمرین یومار زدن و فرود کنند هدف از این کار آمادگی برای غارنوردان بود.ناگفته نماند اسراء با وجود سن کمش از فنی ترین غارنوردا ن استان می باشند .

من و شهرام تا پله 2صعود کردیم اما با توجه به گزارش هوا شناسی که هوا بارانی را برای شب پیش بینی نموده بود، تصمیم به بازگشت گرفته و فرود کردیم.طناب های ثابت را باز نموده و ساعت 20 به کنار کمپ رسیدیم.

شهرام-رحمان

رامین به عنوان پشتیبان در کمپ مانده بود و با دوربین از احوال آنان خبردار می شد.
روز شنبه 24 فروردین همگی در نهایت سلامت به قروه بازگشتیم.

گزارشگر : رحمان مرادیانی

ارسال شده در تاریخ یکشنبه 25 فروردين 1392 - ساعت 20:52 تعداد بازدید : 2450
ارسال کننده : shahin Email : shaheinnaderi@yahoo.com
تاریخ ارسال : چهارشنبه 4 ارديبهشت 1392 - ساعت 12:43 Website : www.ghajer.com

عموشهرام و آرحمان و بقیه بچه های تیم کارتون عالی بود...ایشالا صعودهای دیگه هم عمرمون مجال بده در خدمت باشیم!!! و در آخر درود بر خودم و کامیل