کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید

کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این کانال از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید
صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این صفحه و دنبال کردن ما از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

مورخه 5 خرداد 9 تن از اعضای باشگاه کوه نوردی، سنگنوردی و غارنوردی باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه اول به قله آوالان در کامیاران صعود نمودند.
این صعود به افتخار پیوستن عظیم قیچی ساز به باشگاه 8000 بود.

روستای سرچی

تاریخ اجرای برنامه : 4 و5 اردیبهشت 1396

شرکت کنندگان (آقایان) : پدرام نعمتی .ادیب خالدیان.مهدی عباسی.علیرضا میرانی.محمد میرانی.مهدی ضیایی سینا ابراهیمی علی الیاسی (سرپرست)

شرکت کنندگان (بانوان) : مریم شهسواری

گزارش برنامه
4 خرداد
ساعت 19 به همراه 5 تن از اعضای گروه به سمت مبدا صعود یعنی روستای سرچی حرکت کردیم.
برای رسیدن به روستای سرچی ما  مسیر: قروه >دهگلان> موچش> کامیارن را انتخاب کردیم، بعد از اولین تونل به جاده فرعی روستای سربناو تغییر مسیر دادیم و به روستای سرچی رسیدیم.
چون هوا تاریک بود ترجیح دادیم شب را در روستا بمانیم که با راهنمایی یکی از اهالی روستا در حیاط مدرسه سرچی اسکان یافتیم.
شام را صرف کردیم و قرار شد فردا با رسیدن 3 تن دیگر از دوستانمان به سمت قله آوالان حرکت کنیم.
5 خرداد
صبح ساعت 6 بیدار شدیم مشغول خوردن صبحانه بودیم که اعضای دیگر به ما ملحق شدند.
پس از جمع جور کردن وسایل و برداشتن یک کوله سبک در ساعت 7:50 حرکت را آغاز کردیم.
مسیر با شیب ملایمی شروع می شود و د رادامه وارد یک دشت می شویم( پوشش گیاهی منقطه عمدتا
گَوَن می باشد).
یک ساعت از آغاز راهپیمایی گذشته و استراحت مختصری میکنم و ادامه می دهیم، دوباره شیب ملایمی را صعود می کنیم و ارتفاع می گیریم، کوه‌های قروه(پنجلی، بدر و پریشان و ...) از اینجا دید می شوند و در سمت دیگرمان خط الراس شاهو نمایان است. ما بقی مسیر مانده تا قله نیز شیب خاصی ندارد و به راحتی پیمایش می شود.
ساعت :10:15 به قله می رسیم، تعداد کوهنوردان زیادی هم  در منطقه هستند.
پس از استراحت، خوردن تنقلات، و عکاسی، ساعت 10:45 به سمت روستا فرود می رویم،
ساعت 11:30 به روستا رسیده و بلافاصله به سمت قروه از همان مسیر بر میگردیم.