کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید

کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این کانال از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید
صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این صفحه و دنبال کردن ما از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

اولین صعود گروه قاجر به قله دماوند1356

طیب صالحی، داریوش الهیاری، شمس الله برومند همراه دونفر از کوهنوردان آلمان

ورود به صفحه آلبوم خاطرات

مورخه 10 آذر ماه 2 تن ار اعضای باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم خطالراس پنجعلی به بدر را در جنوب قروه پبمایش نمودند.
گزارش برنامه در ادامه مطلب...

تاریخ اجرای برنامه : 9 الی 10 آذرماه 1396

شرکت کنندگان (آقایان) : محمد میرانی،اسماعیل عباسی (سرپرست)

روز پنجشنبه 9 آذر راس ساعت 6:20 از قروه همراه آقای محمد میرانی با ماشین مهدی عباسی به روستای حسین آباد که قله پنجعلی در آنجا قرار دارد، حرکت کرده و ساعت 7:10 به روستا رسیدیم.
         در هوایی خوب ساعت 7:15 مسیر را به سمت قله بدر شروع کردیم . ساعت 10:45 که روی خط الراس بودیم، صبحانه را صرف کردیم.
ساعت 11:10 دوباره به راه افتادیم . در پیمودن این مسیر راه های برفی را نیز پشت سر گذاشتیم که از سرعت ما می کاست .ساعت 16:45 به مانگه دول رسیدیم بعد از مدتی  استراحت و خوردن تنقلات پرداختیم ادامه مسیر دادیم..
         راس ساعت 18:23 دقیقه نزدیکا قلۀ سامان  در هوایی سرد و باد شدید در بین دو صخره که در مسیر باد کمتری قرار داشت،چادر را به کمک هم برپا کردیم و پس از صرف شام،خوابیدیم.
10 آذر
         صبح روز جمعه بعد از صرف صبحانه و جمع کردن چادر و وسایل شخصی،در ساعت 8:30 به سمت قله سامان حرکت کرده و ساعت 10:45 به این قله رسیدیم . بعد از گرفتن عکس قله را به سوی قلۀ قاجر ترک کردیم و پس از پشت سر گذاشتن این قله؛ساعت11:50 به پناهگاه بدر رسیدیم. .
         در پناهگاه پس از استراحت و خوردن نهار در ساعت 13:00  به سمت روستای پیر سلیمان حرکت کردیم و ساعت 13:50به این روستا رسیدیم . با هماهنگی قبلی ای که انجام شده بود؛ مهدی عباسی و علی میرانی،در روستا منتظر ما بودند. ساعت 14:20 به قروه رسیدیم.