کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید

کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این کانال از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید
صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این صفحه و دنبال کردن ما از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

اعضای گروه قاجر در قله دماوند1371
نفرات از راست:طیب صالحی، شهرام نعمتی، عطا آزادی

ورود به صفحه آلبوم خاطرات

مورخه 22 دی ماه 5 تن از اعضای باشگاه قاجر بهمراه 5 تن از اعضای گروه کوهنوردی کاساروی مریوان به قله پریشان در جنوب قروه صعود نمودند.

تاریخ اجرای برنامه : 22 دی ماه 1396

شرکت کنندگان (آقایان) : امیر مرادی.جلال حنیفی.سیامک جعفری .مازیار نعمتی.سینا ابراهیمی (قروه)سامان صیدی. دلیر بالال. عرفان حیدری. محمدصالحی (امریوان)

شرکت کنندگان (بانوان) : مژده صحراگرد

گزارش برنامه...
ساعت پنج صبح روز جمعه به همنوردان مریوانی که هماهنگی ان از قبل انجام شده بود از قروه به سمت روستای نعمت اباد حرکت کردیم ساعت ۶حرکت خودرا به سمت پناهگاه پریشان شروع کرده ابتدای مسیر باد شدید و سرمای اذیت کننده ای بود بعد از تقریبا یک ساعت نیم به پناهگاه رسیدیم که تعدادی از همنوردان باشگاه قاجر نیز شبمانی کرده بودند بعد از صرف صبحانه به سمت بالا راهی شدیم.
 دوتن از همنوردان به همراه تیم به قله صعود نمودند و دو تن دیگر نیز به منظور پشتیبانی داخل پناهگاه ماندند.
 بعد از دوساعت به قله ی پریشان رسیدیم پس از گرفتن چند عکس به  دلیل وجود باد شدید سریعا به پایین برگشتیم در نهایت ساعت 13همگی اعضا در سلامت کامل به روستای میهم برگشتیم