کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید

کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این کانال از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید
صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این صفحه و دنبال کردن ما از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

جمعی از کوه نوردان قروه در مسیر کانی شاه پسند کوه بدر 1362
نفرات از راست: جمال طاهری- شادالله جعفری- محمد ملکی- حمید نویدی- نادر رحیمی- جلال همتی- بهزاد آزادی- زنده یاد ادرشیر علیشاهی- یونس علیشاهی

ورود به صفحه آلبوم خاطرات

مورخه  2 بهمن ماه 5 تن از اعضای باشگاه قاجر  بهمراه 1 تن از کوهنوردان دیواندره طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه دوم به قله 3195متری قولی زلیخا چلچمه در دیواندره صعود نمودند.
گزارش برنامه در ادامه مطلب...

تاریخ اجرای برنامه : 1 و 2 بهمن ماه 1396

شرکت کنندگان (آقایان) : طیب صالحی، محمد میرانی، علی الیاسی، پدرام نعمتی، جبار سلیمانی، شهرام نعمتی (سرپرست)

گزارش برنامه ...
 روز دوم بهمن 5 نفر از اعضا راس ساعت 12:30 بطرف شهر دیواندره حرکت کردیم آقای جبار سلیمانی نیز در آنجا به ما پیوست سپس بطرف روستای بست حرکت کردیم ساعت 16 به روستا رسیده ماشین را در کنار قرارگاه کوهنوردی پارک کردیم.
ساعت 16:30 دقیقه بطرف کانی چورش حرکت کردیم در دامنه های شمالی برف کوبی سنگین بود از مسیر زمستانی تا یال زیر قله شاه نشین ادامه دادیم و از آنجا بطرف کانی چاورش پائین آمدیم و ساعت 20:30 کنار تخته سنگی که چادر را از باد حفظ میکرد کمپ را برقرار کرده مشغول استراحت شدیم.
3 بهمن
ساعت 7  از خواب بلند شده پس از صرف صبحانه ساعت 8 بطرف قله قولی زلیخا حرکت کردیم ساعت 9:30 در هوای مناسب با شدت باد حدود 30 کیلومتر قله را صعود کردیم سپس بطرف کمپ و از روستای بست و دیواندره و قروه حرکت نموده ساعت 17:30   همه در سلامت کامل به قروه رسیدیم