کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید

کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این کانال از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید
صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این صفحه و دنبال کردن ما از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

اعضای گروه قاجر در صعود سراسری بمناسبت زلزله بم در 1383

نفرات از راست: طیب صالحی، صدیقه محمدی، عطا رضایی، صدیقه نوربخش، فردین صالحی

ورود به صفحه آلبوم خاطرات

مورخه 8 تیر 18 تن از اعضای باشگاه قاجر طبق برنانه زمان بندی شده 6 ماهه اول  از مسیر آلپی و تیغه شرقی به قله پریشان صعود نمودند.

دورنمای پریشان

قله پریشان از مسیر تیغه شرقی

قله پریشان از مسیر آلپی

تیغه شرقی پریشان

تاریخ اجرای برنامه : 7 و 8 تیر ماه

شرکت کنندگان (آقایان) : طیب صالحی، محمد میرانی، علی عباسی، بهنام اقدامیان، سینا ابراهیمی، مهدی لقایی، ادیب خالدیان، محمدرضا صالحی، محمدجواد عزیزی، مشتاق لقایی، علی الیاسی، شاهین نادری، فائز صالحی، مهدی عباسی(سرپرست)

شرکت کنندگان (بانوان) : صدیقه نوربخش، ناهید نادری، باران اقدامیان، لیلا صالحی

گزارش برنامه....
روز پنجشنبه 7 تیر ساعت 18:15 با یک دستگاه مینی بوس از قروه به طرف روستای نعمت آباد حرکت کردیم.ساعت 20 در پناهگاه پریشان بودیم.پس از صرف شام قرار بر این شد سه نفر از سنگنوردان تیغه شرقی دیواره را صعود کنند و باقی اعضای گروه به سرپرستی آقای طیب صالحی مسیر آلپی را صعود نمایند.
روز جمعه 8 تیر ساعت 6 صبح آقایان محمد میرانی-علی عباسی و مهدی عباسی راهی تیغه شدیم ساعت 6 و 50 در ابتدای تیغه بودیم.ساعت 7 استارت کار زده شد و به صورت یک کرده 3 نفر حرکت کردیم .طول اول تا کارگاه حدود 50 متر دارای دو حلقه فرود و مسیر ساده و نرمال میباشد و در طول مسیر سه ابزار گذاشته شد.کارگاه دوم در ابتدای یک شکاف قرار دارد که از کارگاه یک به کارگاه دو حدود 15 متر فاصله دارد که نیازی به استفاده از طناب نمیباشد.کارگاه دوم هم دارای دو حلقه فرود میباشد که در طول مسیر تا کارگاه سوم طناب ثابت نیز برا صعود زمستاته کشیده شده.این طول دارای سه صفحه رول میباشد و برای اطمینان بیشتر میتوان از یک یا دو ابزار فرند در شکاف استفاده نمود.کارگاه سوم بر روی. یک سکوی بزرگ قرار دارد.از کارگاه سه به چهار درجه سختی مسیر بیشتر میشود و نیاز به چند ابزار جهت صعود دار.از طول اول تا کارگاه چهارم علی زحمت سرطناب بودن را کشید.کارگاه چهار به پنج به قله پریشان میرسد که یک کارگاه زنجیر میباشد که حدود 5 متر بالاتر از آن یک حلقه فرود وجود دارد که ما از حلقه فرود و یک ابزار به عنوان کارگاه استفاده کردیم و ساعت 9و 5 دقیقه در قله پریشان بودیم.و پس از استراحت و  گرفتن عکس یادگاری به همراه دوستانی که در قله بودند به سمت پناهگاه برگشتیم و ساعت 11:15 در پناهگاه بودیم.
تیم دوم به سرپرستی آقای صالحی که مسیر آلپی را صعود نمودند ساعت 13 به پناهگاه رسیدند و پس از صرف نهار و استراحت ساعت 3 به سمت روستا نعمت آباد حرکت کرده و با هماهنگی قبلی که با راننده مینی بوس شده بود ساعت 4 سوار شده و ساعت 17 در صحت و سلامت تمام اعضا به قروه رسیدیم.