کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید

کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این کانال از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید
صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این صفحه و دنبال کردن ما از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

جمعی از اعضای گروه قاجر و گروه مخابرات قروه در بارگاه سوم دماوند 1386

ورود به صفحه آلبوم خاطرات

مورخه 5 مرداد ماه4 تن از اعضای باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شده شش ماهه اول در دیواره یوسف سباه تمرین سنگنوردی نموده و به قله صعود کردند.

تاریخ اجرای برنامه : 4 و 5 مرداد ماه 1397

شرکت کنندگان (بانوان) : علی الیاسی، علی عباسی،رحمان مرادیانی (سرپرست)

گزارش برنامه سنگنوردی در دیواره یوسف سیاه
طبق برنامه باشگاه قاجر پنجشنبه و جمعه مورخ 4و5مرداد97به برنامه سنگنوردی در دیواره یوسف سیاه اختصاص داده شده بود.
روز پنجشنبه ساعت 17با ماشین پیکان شخصی به همراه علی عباسی و انور شیخ احمدی حرکت نمودیم.پس از گذشتن از روستاهای میهم سفلی و میهم علیا به روستای ولی اباد رسیدیم.تا میهم علیا جاده اسفالت بوده وپس از ان جاده شن ریزی میباشد.از انتهای روستای ولی اباد به سمت قله یوسف سیاه ادامه مسیر دادیم.در فصول خشک سال میشود با ماشین تا دامنه کوه رفت.از دامنه کوه تا پای دیواره حدود 2ساعت زمان است.در مسیر چشمه وجود دارد.درپای دیواره سکویی برای خواب 7نفر وجود دارد.پس از صرف شام و چای خوابیدیم.ساعت حدود 6صبح انور به پایین برگشت چون باید برمیگشت سر کار.ساعت 7:30هم علی الیاسی به جمع ما پیوست.پس از صرف صبحانه به سمت ابتدای مسیر تنوره رفتیم.مسیر تنوره در سال 80توسط اقایان شهرام و پدرام گشایش شده است.این مسیر 5طول می باشد. طول کل مسیر حدود 200متر می باشد.کارگاه ها حلقه فرود دارد.تمام مسیر نیاز به ابزار گزاری دارد.در طول 3و4یک رول و طول 5 دو رول دارد.ابزار میخ بسیار مناسب است اما ما بدلیل سنگین بودن با خود نبردیم.از کیل و فرند متوسط و ریز استفاده کردیم.جنس سنگ ها آذرین درونی (گرانیت) و بسیار سخت می باشد.قله را صعود کرده و به سمت پایین براه افتادیم.نهایتا ساعت 17به قروه رسیدیم.