کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید

کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این کانال از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید
صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این صفحه و دنبال کردن ما از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

اعضای گروه قاجر در پناهگاه بارگاه سوم دماوند 1357
نفرات ایستاده از راست: ابراهیم مرادی، 4 نفر از کوهنوردان تهران، بیژن صالحی
نفرات نشسته از راست: عطا عباسی، سیروس صالحی، شمس الله برومندی، محمدپور، طیب صالحی، کوهنوردی از تهران، بهزاد مرادی

ورود به صفحه آلبوم خاطرات

مورخه 23 و 24 مرداد سینا ابراهیمی عضو باشگاه قاجر بهمراه سعید فراهانی از باشگاه همت تهران به قله علم کوه از مسیر گرده آلمانها صعود نمودد.

تاریخ اجرای برنامه : 23 و 24 مرداد 1397

شرکت کنندگان (آقایان) : سینا ابراهیمی.سعید فراهانی

گزارش برنامه....
از ونداربن 10:30صبح به سمت علم چال حرکت کرده و ساعت 11:30به کشتی سنگ 12:40به پناهگاه سرچال و ساعت14:30به علم چال رسیدیم و کنار پناهگاه مخروبه چادر زدیم .
صبح ساعت هفت نیم صبح صعودمون به سمت قله از مسیر گرده المانها از روی سکو شروع کردیم و بعد 1:40تونستیم قله صعود کنیم در طول مسیر دو طنابچه 7میل متر به طول ده متر به همراه داشتیم ولی استفاده نکردیم ولی در طول مسیر از کارگاه و طناب های پلاستیکی دو رکابی  ثابت گذاری شده استفاده میکردیم و بعد از برگشت از سیاه سنگها کنار چادر استراحت اندکی کردیم چون قصد صعود مسیر دندان اژدها داتیم و سایر نفرات به موقع نرسیدن به علم چال و با بد شدن هوا از صعود برنامه دوم منصرف  شده و پس از جمع کردن چادر و خداحافظی از بچه ها در منطقه به سمت پایین حرکت کردیم ساعت 14:40از علم چال حرکت کرده و در ساعت 17:20به قرارگاه ونداربن رسیدیم به دلیل سبک بار بودن برنامه  سرعت نسبتا خوبی داشت .