برنامه زمان بندی شده شش ماهه اول سال 1398 باشگاه قاجر

عضویت در باشگاه قاجر

اعضای باشگاه قاجر در پناهگاه بدر فروردین 1386

ورود به صفحه آلبوم خاطرات

مورخه 27 مهرماه 4 تن از اعضای باشگاه قاجر طبق برنامه زمانبندی شدهه شش ماهه دوم به ارتفاعات دماونداز جبهه شمال صعود نمودند.

تاریخ اجرای برنامه : 26 و 27 مهرماه 1397

شرکت کنندگان (آقایان) : محمد میرانی و شهرام نعمتی، پدرام نعمتی (سرپرست)

شرکت کنندگان (بانوان) : مهشید الماسی

گزارش برنامه دماوند
روز پنجشنبه مورخ 26/7/97 ساعت 4 صبح قروه را به سمت تهران ترک نمودیم و حدود ساعت یک به روستای ناندل رسیده و بعد از جمع و جور شدن و بستن کوله ها با هماهنگی که با آقای صالحی (از اهالی روستای ناندل و راهنمای دماوند) انجام گردید تا کنار سنگ بزرگ با نیسان رفته و از آنجا کوهپیمایی آغاز گردید که حدود ساعت 14.30 به جانپناه 4000 رسیدیم. 3 تن از همنوردان صبح زود ساعت 4.30 جانپناه را ترک نموده و با توجه به برف تازه ای که باریده بوده و برف کوبی مسیر حدود ساعت 10.30در 80 متری قله بودیم.

که با توجه به شرایط نامناسب یکی از همنوردان تصمیم گرفتیم که مسیر بازگشت را در پیش گرفته و ساعت 13.30 به جانپناه 4000 برگشته و پس از جمع کردن کوله ها همگی به سمت سنگ بزرگ حرکت نموده و براساس هماهنگی انجام شده با آقای صالحی از آنجا با نیسان به روستای ناندل بازگشتیم و پس از یک ترافیک سنگین ساعت 3 صبح به قروه بازگشتیم.
پی نوشت: صعود ما در آن شرایط تنها لذت صعود لحظه ای و چند عکس که در گوشه کامپیوتر بایگانی میشد را با خود به همراه داشت ولی اگر حتی یک درصد اتفاق دیگری در ادامه صعود رخ می داد به هیچ عنوان و هیچ قیمتی قابل جبران نبود. حفظ سلامت و جان انسانها بسیار با ارزش تر از رسیدن به تلخی یخ و سنگ و برف در قرازهر قله ای را دارد.
گزارش از پدرام نعمتی (سرپرست)