کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید

کانال تلگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این کانال از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید
صفحه اینستاگرام باشگاه قاجر راه اندازی گردید، با کلیک بر روی لینک زیر و عضویت در این صفحه و دنبال کردن ما از اخبار سایت و باشگاه کوهنوردی ، غارنوردی و سنگ نوردی قاجر مطلع شوید؛

اعضای باشگاه قاجر در کانی شاهپسند بدر در جنوب قروه فروردین 1389

ورود به صفحه آلبوم خاطرات

مورخه 10 آبان ماه 4 تن از اعضای باشگاه قاجر طبق برنامه شش ماهه دوم 4 تن از اعضای باشگاه قاجر قسمتی از جنگل خلخال- اسالم را پیمایش نمودند.

تاریخ اجرای برنامه : 8 الی 11 آبان ماه 1397

شرکت کنندگان (آقایان) : طیب صالجی، شهرام نعمتی

شرکت کنندگان (بانوان) : صدیقه نوربخش، شعله اکبری

گزارش  پیمایش جنگل
 درمورخه 97.8.8 طبق برنامه شش ماهه دوم باشگاه چهارنفر از اعضا راس ساعت 7 قروه را به قصد خلخال با یکدستگاه خودرو حرکت کردیم. ساعت 13 به آنجا رسیده پس از  نهار در ساعت 14:30 به بالای گردنه و ابتدای جنگل مسیر اسالم رسیدیم با توجه به هماهنگی که با آقای نقدی یکی از دوستان کرده بودیم در ویلای ییلاقی  ایشان (منطقه چشمه اسب ) بیتوته نمودیم.

پس از راهنمایی های آقای نقدی قرار شد از کنار جاده جنب پاسگاه محیط زیست و منابع طبیعی جنگل منطقه شاگرد کوه را پیمایش کنیم با آقای صالحی منطقه را شناسی کرده و به ویلا برگشتیم . پس از صرف شام و جمع آوری وسایل فردا مشعول استراحت شدیم .
 روز. 97.8.9 ساعت 7:30 در یک هوای پائیزه عالی و صاف براه آفتادیم در این فصل خبری از یک رنگی و سبزی یکنواخت نبود درختان در ارتفاعات بالا کاملا خزان کرده بودند و رنگهای گوناگون  زیبایی جنگل را دوچندان کرده بودند پس از سپری شدن دو و نیم ساعت به پای  شاگرد کوه رسیده از مسیر پاکوب ادامه دادیم پس از حدود 40 دقیقه به محلی رسیدیم که برای اهالی مقدس بود و یک مسجد که کل مصالح آن چوب بود، درست کرده بودند افرادی که به آنجا میآمدن برای دعا و نیایش و عبادت به مسجد میرفتند.

ارتفاعات روبرو شاگرد کوه هم جالب بود که در حدود 6 کیلومتر از آن مسیر هم پیمایش شد که نسب به مسیر ابتدایی بکرتر و جالبتر بود در حوالی ساعت 14 هوا رو به ابری شدن میرفت در ساعت 15 مه منطقه را گرفت یک ساعتی در حرکت کردیم در ساعت 16 به جاده رسیدیم سپس سری به ساحل زیبای گیسوم زدیم .
 برای شام به ویلا بر گشتیم و قرار شد فردا از مسبر گردته حیران - اردبیل به قروه برگردیم .
در خاتمه جا دارد از جناب آقای مهندس نقدی جهت راهنمایی و در اختیار گذاشتن ویلا تقدیر و تشکر نماییم به امید پیمایش کاملتر با کلیه همنوردان باشگاه.